Przemiana negatywnych emocji.

PYT: „To cudowne uczucie być twórcą. Wszyscy nimi jesteśmy. To My pociągamy za sznurki i tyle. To jest potężne i bardzo proste.”
ale jak jak jak? to zrobić? jak PRAKTYCZNIE to zrobić z ziemskiego ludzkiego punktu widzenia, a nie z punktu widzenia naszego Wyższego Ja? Jak zmienić te uczucie niemocy w uczucie mocy? trochę mnie to frustruje, że piszecie o tym tak łatwo, że po prostu wystarczy chcieć i już, że wystarczy po prostu poczuć i już, czy umiecie na to spojrzeć z naszego ludzkiego poziomu i podpowiedzieć nam jak to zrobić, bo pstryknąć palcami i „po prostu” zmienić złość w radość, bezsilność w moc się nie da, przynajmniej ja nie umiem.

ODP: w przemianie świadomości jakiej dokonujemy, podziały zanikają. tak naprawdę na ten moment nie jesteśmy już w stanie rozpatrywać sytuacji bez chociaż odrobiny perspektywy Wyższego Ja. stajemy się Wyższą Świadomością i koneksja jest czymś naturalnym. w takim wypadku potrzeba dużej mocy, żeby w ogóle utrzymać w sobie uczucie niemocy.
to kwestia przekonań. przekonania tworzą Naszą rzeczywistość. jeżeli jesteś przekonana, że ‚no po ludzku to się nie da’, to choćbyś nie wiadomo co zrobiła – nie da się i tyle. najpierw uwierz, że się da, a potem w przełożeniu na rzeczywistość otworzą się możliwości. pamiętaj, że będziesz potrzebowała utrwalić w sobie nowe przekonanie i możesz napotkać sytuację, w której znów poczujesz niemoc. spotkasz ją po to, by utrwalić nowe przekonanie..postępy sama zauważysz. złość trwa krótko, potem ją tylko wspominasz, tworzysz nową. złość nie jest taka zła do końca. złość jest również jednym z podarunków. Wyższe Ja wysyła Nam wskazówki, gdzie jest coś nie tak. złość jest wysyłana, kiedy już sytuacja skrajnie wymaga interwencji. co tak naprawdę jest przyczyną przyjścia złości? nie odrzucaj tego, zobacz o co chodzi. zobacz co nie odpowiada Twoim marzeniom. bądź szczera ze sobą, wszystko znajdziesz w środku.

dzięki!!! lubię to!!! 🙂

Jedna uwaga do wpisu “Przemiana negatywnych emocji.

  1. Pracuję jako terapeuta z klientami, dużą część czasu przeznaczam na rozmowę i taki rodzaj terapii. Coś mi się nasunęło a propos powyższego wpisu i fragmentu „jeżeli jesteś przekonana, że ‚no po ludzku to się nie da’, to choćbyś nie wiadomo co zrobiła – nie da się i tyle. najpierw uwierz, że się da, a potem w przełożeniu na rzeczywistość otworzą się możliwości.”
    Coś podobnego przekazuję klientom i wtedy praktycznie zawsze pada pytanie „tak, tylko jak mam to zrobić by uwierzyć?” – nie odkryłem jeszcze na to satysfakcjonującej klientów odpowiedzi…
    Zatem mam pytanie do swoich przewodników i prośbę o ich wsparcie, którego możliwe sam jeszcze nie pozwoliłem sobie usłyszeć/odebrać: potrzebowałbym jakiegoś prostego (zapewne właśnie taki jest) schematu działania, może zestawu pytań jakie moi klienci, jakie ja mogę sobie zadać by w coś „uwierzyć”, by jakieś przekonanie, które chcę mieć, stało się moim przekonaniem. Takie skuteczne narzędzie do zmiany przekonań albo rozwinięcie tego co już zostało powiedziane… dziękuję 🙂

    Polubienie

Skomentuj

